Doprava, infrastruktura

Dálnice jsou tankodromy, proč za ně platit?

TOHLE S NÁMI SKONČÍ!

Zrušíme dálniční známky, silničí daň. Na výstavbu a údržbu silnic i dálnic si platíme daně. Nově obratovou daň. Osobní vozidla nepoškozují povrch silnice. Zvýší se cena mýtného, nově bude mýtné platit každý vlastník vozidla kategorie "N", tedy nákladního.  Politická garnitura vytvořila dojem, že počet nehod a důsledků z nich plynoucích, například úmrtí, je tragická. Škoda každého života zbytečně ztraceného, faktem ovšem je, že na banální nemoci, jako je chřipka, zemře u nás ročně více lidí, než v silničním provozu. 

1. Dlouhodobým cílem je vybudovat síť tranzitních silnic I. třídy a dálnic - jedná se o vybudování obchvatů měst tak, aby občan, který absolvuje cestu z Aše do Ostravy, po silnici I. třídy, nemusel projíždět jedinou obcí, vesnicí, nemusel tak neustále korigovat rychlost a setkávat se s přechody pro chodce, cyklostezkami apod. V ideálním případě zařadí 6. rychlostní stupeň a rychlostí 90 km/hodina absolvuje celou cestu.  Na těchto tranzitních silnicích I. třídy, které například povedou k dálnicím, zvážíme i zvýšení rychlostního limitu. 

2. Dostavíme, v horizontu 20 let, kompletní plánovanou dálniční síť - k tomu změníme podmínky Stavebního zákona, vyvlastnění, urychlíme náhrady za vyvlastněné pozemky. 

3. Dálnice budou zdarma pro osobní vozidla. 

4. V obcích omezíme možnost snižování rychlosti pod 50 km/hod. Neustálý růst počtu motorových vozidel vyžaduje umožnění jejich plynulého provozu. Ke snížení provozu přispěje i zvýšení počtu spojů MHD v daných kantonech. Hlučnost, vyšší provoz, musí "kantony" řešit jinak, než neustálým omezováním plynulosti silničního provozu, například budováním podchodů pro pěší a cyklisty, stavbou protihlukových opatření, výstavbou obchvatů a adekvátních sjezdů k výrobním podnikům, výstavbu obchodních center k hranicím měst, nikoliv do jejich center, apod. 

5. Zrušíme bodový systém. Nahradíme jej důslednějším a citelnějším postihováním viníků především závažných přestupků. Zavedeme výši pokut v závislosti na výši příjmu. Příčinou více jak třetiny dopravních nehod je stav komunikace! 

6. Smlouvy o opravách a výstavbě nových silnic a dálnic budou obsahovat podmínku práce v nočních hodinách, o víkendech, o svátcích, tedy nepřetržitý provoz, nebo práce výhradně v nočních hodinách. Zkrátíme dobu oprav i nové výstavby až o 2/3. Bude-li se opravovat jakákoliv silnice, nejdříve bude opraven úsek, který bude sloužit, jako objízdný, teprve poté bude moci být oprava silnice zahájena. 

7. V referendu necháme rozhodnout občany, aby si zvolili jeden druh dotované dopravy městské a meziměstské. Nejsme natolik bohatí, abychom platili třeba 5 druhů přepravy. Tedy mezi železnicí a autobusy. 

8. Zlepšíme dostupnost občanů žijících na venkově do měst. Kantony budou muset zajistit dopravní obslužnost všem občanům z venkova na veškeré směny - ranní, odpolední, noční, o víkendech. Dále budou muset zajistit dopravní obslužnost lidí z venkova několikrát denně do nejbližších větších měst, aby se zvýšila dostupnost občanů k lékaři, nákupům a zpět.

9. IT a telekomunikace. Budeme iniciovat změnu nařízení EU, která nedovoluje našim občanům využívat například bez omezení zahraniční operátory, kteří nabízí, neomezené tarify pro volání za 200 Kč. Jsme v EU, Schengenském prostoru, máme právo toho využívat! Dělají z vás hlupáky, faktem je, že v EU není uplatňován plný Schengenský prostor právě v telekomunikacích a datových přenosech. Pokud v EU nebudeme, tuto věc nebude nutné řešit. 

10. Jako malá, otevřená ekonomika musíme držet krok s nejmodernějšími trendy v dopravě, Neznamená to ovšem, že musíme činit vše, co si dnešní mocní zamanou. Například vodní kanál po vzoru Zemana nikdy nezahájíme. Pokud o něj budou mít zájem soukromí investoři, nebudeme nikomu bránit v realizaci.

11. Nová výstavba dálnic, železnic (musíme se v referendu rozhodnout, jaký typ dopravy budeme preferovat, zda silniční, nebo železniční a tam investovat maximum prostředků. Na modernizace a nové výstavby silnic, dálnic i železnic nemáme prostředky a nebudeme je nikdy mít, to je nutné si uvědomit, protože nejde jenom o výstavbu, ale také o následnou údržbu a opravy), bude orientovaná na budoucnost, tedy rozšíření jízdních pruhů, železnice pro vysokorychlostní vlaky. Uvědomte si, že mnozí z nás se dožijí toho, že většina osobní přepravy bude v krátké budoucnosti realizována "ve vzduchu", protože na silnice se již nevejdeme. To čtete poprvé, od politického subjektu, že? Ale je to tak. Zatím žijeme v zemi, kde si ani e-mailem nazažádáte o vydání nového občanského průkazu. Chceme naši republiku přebudovat do pozice lídra moderních technologií, včetně dopravních! Chceme určovat trendy, ne řešit korespondenční volby, když pošty jsou známé několik staletí! Už si uvědomujete, že při řešení nesmyslů dnešních politiků vůbec netušíte, že žijeme 100 let za opicemi? Kde jsme mohli být? Pojďme do toho a buďme nejlepší!

 

Kontaktujte nás

Aktuální problémy

Koronavirus

Kolik vám je prosím let, že tak tleskáte někomu, kdo vám říká, jak si máte mýt ruce, kolikrát denně, že máte mít na obličeji placebo, které vás neochrání? Opravdu si nejste schopni toto dělat sami, bez toho, abyste tleskali nějakým státním šikanujícím nařízením? 

Největší problémy naší země

Naši zemi musíme vrátit na přední místa západních civilizací. Za posledních 30 let se naše země stala zemí, ve které se lidem nelíbí, elity národa utíkají do zahraničí, mladí, vzdělaní lidé taktéž. Přestože země ekonomicky prosperuje, kvalita života lidí se znatelně nezvýšila. Panuje zde značná...

Naše vize

V této rubrice nejsou žádné články.

Program

V této rubrice nejsou žádné články.